Ludwig & Karl

Torsdag

Kategori: Träning, Tvillingarna

Bada är det bästa vi vet! 

Igår var det nästan bara jag och bubbisarna på golfbanan. Jag hann spela 2 rundor. Jag tycker att det är superroligt. Fast jag är inte så duktig än.

På kvällen hade vi sista teorilektionen så nu är det bara 2 praktiklektioner kvar och några fadderundor innan vi (förhoppningsvis) har klarat det gröna kortet. 

Idag har det spöregnat hela dagen så det blev ingen golf, jag passade på att rensa några garderober istället. Tilda kom hem från skolan på eftermiddagen och ville åka och bada med en kompis så jag skjutsade dit dem. Tänk att de är så stora så att de kan åka och bada själva nu!

Innan det var dags att lägga grabbarna så stack jag ut och sprang. 6 km i frisk luft.

Så jäkla hungrig nu, tror att maten är klar där nere strax 😎 


Kommentera inlägget här: