Ludwig & Karl

Golfvagn

Kategori: TrÀning, Tvillingarna

Golfvagn 😜

IgĂ„r nĂ€r jag kom till korthĂ„lsbanan möttes jag av att det var helt tomt. Inte en mĂ€nniska i synhĂ„ll. Bingo, tĂ€nkte jag. Dels för att jag slipper vĂ€nta pĂ„ att sĂ€llskap framför ska spela klart hĂ„len och dels för att det Ă€r rĂ€tt gött att i ha mĂ€nniskor runt om sig nĂ€r man inte kĂ€nner sig sĂ„ sĂ€ker pĂ„ slagen. Jag skulle precis slĂ„ ut pĂ„ första hĂ„let nĂ€r det sladdar upp en gymnasieklass pĂ„ greenen. De spridde snabbt ut sig över hela banan och allt gick mycket lĂ„ngsamt. Dessutom sprang de runt och jagade varandra med klubborna och vĂ€snades. Jag spelade nĂ„gra hĂ„l sen gick jag hem igen. 

PÄ kvÀllen kom sommarvÀrmen sÄ jag satte ungarna pÄ en filt ute medan jag klippte grÀsmattan. De var rÀtt nöjda med att bara sitta och kÀnns pÄ marken, annars har det varit mycket whine de senaste dagarna.

NÀr de somnat för natten Äkte jag ner pÄ gymmet. Behövde verkligen en stund för mig sjÀlv. Deras gnÀll ekar liksom i huvudet i slutet av dagen.

Nu ska vi göra oss ordning och Äka till golfklubben. TÀnkte försöka slÄ nÄgra hinkar pÄ ranchen medan de sover i vagnen. IkvÀll Àr det dags för 5:e tillfÀllet pÄ kursen.
Kommentera inlÀgget hÀr: