Ludwig & Karl

Golfkurs

Kategori: Allmänt, Träning, Tvillingarna

Jag har precis kommit hem från golfkursen och löst av barnvakten. Killarna fick sova en extra stund innan vi åkte så de skulle hålla sig vakna med Emma, det känns lite mycket begärt att hon ska natta dem. De var nybadade och satt i sina pyjamaser när jag kom in genom dörren så det var bara att bära upp dem till sängen. 

Johannes är kvar på golfbanan, själv ska jag göra ett ryck och röja undan. Emma ursäktade sig att hon inte hunnit städa iordning, stackarn har nog haft fullt upp i ett par timmar.

Jag var till tandläkaren idag på undersökning och för att ta bort tandsten. Jag tecknade tandvårdsförsäkring för ett 1.5 år sedan, så skönt att inte behöva oroa sig för oförutsedda utgifter + att jag blir kallad på regelbundna koller, sånt som man lätt kan skjuta på annars. Tandhälsa är viktigt för ens välmående. Jag var lite orolig att jag skulle ha hål eftersom det har varit mycket småätande och sötsaker, men tänderna såg fina ut.
Kommentera inlägget här: