Ludwig & Karl

Golf, cheerleading och löpning

Kategori: Träning


Igår hade vi första praktiken på golfen. Jag tyckte själv att jag var rätt duktig, fick iväg många bra bollar 😜 Nu gäller det att nöta slag och spela på korthålsbanan ett tag framöver. Vi ska försöka hitta någon som vill gå fadderundor med oss på den stora banan också.

Tilda hade sommaruppvinsning med cheerleadingföreningen igår. Sista gången med gänget alltså. De små Kitty catsen som har blivit så duktiga under året.

Min lillebror knep en fin andraplats på Helsinki half marathon igår, tiden 1.11.13. Jag känner att vi är ungefär på samma nivå i löpningen, haha. Nej, all cred till honom, han kämpar hårt för sina framgångar. Själv ska jag ner och nöta några kilometer på löparbandet snart. Borde kunna greja en mil nu.

Kommentera inlägget här: