Ludwig & Karl

En vanlig dag

Kategori: Allmänt, Träning, Tvillingarna

Det har varit en helt vanlig dag här. Ja, de flesta dagarna ser ju rätt likadana ut.

Upp i gryningen, efter ett par timmar brukar jag lämna över ungarna till Johannes en stund så att jag får sova själv. Oftast har klockan knappt slagit sju då. Runt 9-tiden brukar jag tvinga mig upp sen rullar det på tills de somnar på kvällen.
Jag rensade bland deras kläder idag och hittade Hugos gamla dress. Söt men kanske inte den trendigaste, hihi.

I eftermiddags passade Tilda och hennes kompis barnen så jag kunde träna. Johannes var också hemma men han sov när jag åkte och sov när jag kom hem 😄 Jag tränade ben och trampade en halvmil på crosstrainern.

Hann iväg och köpa en begagnad bumbostol också av en mamma från öppna förskolan.

Ikväll har vår barnvakt Emma varit här för att bekanta sig mer med bebisarna. Hon ska passa dem 2 gånger i veckan när vi är på golfkursen. En av dagarna är kvällstid så hon fick hänga med på kvällsrutinerna idag. Lek, gröt, bad, pyjamas, välling och nattning. Får se om hon lyckas natta dem själv imorgon. 

Kommentera inlägget här: