Ludwig & Karl

😂

Kategori: AllmÀnt

IgÄr nÀr vi var i BorÄs sÄ sa jag till Johannes.

"Älskling, du ser sĂ„ kristen ut idag. Eller vĂ€ldigt vuxen sĂ„ dĂ€r..." 
"Gör jag!?" Utbrister han och försvinner med ens in pÄ knalleland.
Skjorta, stickad tröja och chinos

10 min senare kommer han tillbaka i helt nya klÀder. Han hade sprungit in till Carlings och bett en ung expedit att plocka ut en ungdomlig outfit Ät honom. SÄnt som 20-Äringar köper ville han ha.

Det hÀr blev resultatet:
"Ungdomlig outfit"

Hahaha, jag kunde inte sluta skratta nĂ€r jag sĂ„g honom. "Har du köpt en blus med blommor pĂ„!?" 😂
 
Även att de matchar hans glasögon som han mĂ„ste varit onykter nĂ€r han klickade hem pĂ„ nĂ€tet. Lilametallica tantbĂ„gar 👌

Jag tycker i och för sig att han Ă€r snygg i allt ❀

KOMMENTARER:

  • Johanna sĂ€ger:
    2014-12-01 | 18:59:12

    AssĂ„ Ă„h va jag skrattade nĂ€r jag lĂ€ste detta! Hur hĂ€rlig?! 😂
    HĂ€lsningar tvillingmamma frĂ„n Facebook. 👍👬

    Svar: Ă„ldersnoja personifierad 😜
    tvillingboysen.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr: